HaPpY faMiLy

kalau suke like je x susah pun.. suke x.?

Tuesday, May 6, 2014

Happy Birthday Buddy !

Well hello buddy, assalamualaikum ! 
i just wanna say that A HAPPY BIRTHDAY to my dearest buddy bestfriend ever 
ADI HARITH BIN MOHD TAHIR ! 
Have a blast, 
May Allah bless you always,
Go keep it up for what everything's good, 
Don't forget solat, doa and so on.
You know that i will miss you after this my friend. 
How could i imagine what will happen after this if you go,
i need to be strong like you indeed, 
Soldier, they use to protect their partner, so
seems like i will protect, 
everything you need i will be at your back. just ask for it.
inshaa Allah. 
Tak boleh layan sangat nanti menangi, hee. so Happy Birthday again ! 



Tuesday, April 29, 2014

Sahabat till Jannah

Assalammualaikum,

Aku tak tahu apa yang Allah rancangkan. tetapi apa yang aku tahu, perancangan Allah jugalah yang paling terbaik. Aku punya seorang sahabat, sahabat yang baru aku kenal masa Sem2, seorang sahabat yang sangat baik, Allah pertemukan aku dengan dia. Allah tunjukkan segalanya tentang pengertian sebuah kehidupan yang selama ni aku abaikan, yang selama ni aku lalai. Terima kasih Ya Allah. 

Aku rasa macam semalam kenal dengan dia. masa berlalu sangat pantas. Aku cuma harapkan kau dapat bersama dengan aku lagi dua sem, aku kuat bila dengan kau. Satu sem tak cukup untuk aku jadi kuat mcm kau, aku perlukan lagi dorongan, bimbingan untuk aku tempuhi segala rintangan dan cabaran. Tetapi kalau memang betul itu takdirnya, aku cuba untuk terima dan redha segala ketentuan ilahi. 

Kau tahu tak kau sebenarnya mengubah aku satu demi satu, sikit demi sikit. kau je tak perasan. dengan izin Allah, sebab tu Allah temukan aku dengan kau. Segala yang berlaku ada hikmahnya. Tapi aku merayu kat kau. Jangan tinggalkan aku. Kalau kau nak pergi, tunggulah kita graduate sesama nanti. aku akan redha. Bestfriend till jannah kan ? 

Aku baru nak rasa kebahagian aku yang selama ni aku cari, yang selama ni pupus. setelah apa yang berlaku suatu ketika dahulu. aku tahu kadang kala aku annoying but ini adalah aku. Aku tak boleh nak jadi orang lain. Aku minta maaf kalau aku ada buat silap. dari hujung rambut hingga hujung kaki. tapi please, tolong jangan tinggalkan aku sekarang. tinggalkan aku nanti. yang pergi dan yang ditinggalkan itu berbeza tau. 

Kan dah kata nak main basketball sesama ? nak ajar aku main rugby. haa duduk sebilik ? itu aku yg ckp. haha. :') Aku cuma harapkan yang terbaik utk aku dan utk kau. kalau lah kau baca ni, hmm. tak pelah. dah meleleh dah kat sini. aku harap kau baca itu je. friends like a brother. Aku cuma tak boleh terima. kenapa mesti sekarang ? 

Satu je, please aku merayu. 

Adi Harith bin Mohd Tahir,




kau seorang sahabat yang baik. :')